...

BLOG JE UŽ LEN PAMIATKOU NA MOJU TVORBU

...

!!!Vitajte!!!

- na mojom blogu. Môžete si tu prečítať moje dielka a bola by som rada keby ste po sebe aj zanechať nejaký ten komentár, pochvalu (ak si zaslúžim) ale aj kritiku, aby som sa mohla stále zlepšovať, hlavne kvôli vám, odvážnym ľudom čo sa odhodlali prečítať si moje výtvory. Už sa na vaše komentíky teším :*

Varovanie: na tomto blogu sa môžete stretnúť so Shonen ai (bližší citový vzťah dvoch mužov), Shoujo ai (bližší citový vzťah dvoch žien) alebo prípadne Yaoi (v podstate shonen ai s erotickými scénami) alebo Yuri -na to sa síce nechystám ale ktovie. Ak vám tento žáner nejakým spôsobom prekáža radšej sa ani nepúšťajte do čítania.

Chcem dôrazne upozorniť, že niektoré poviedky (yaoi, yuri) sú od 18 rokov! (aj tak to nikto nedodržuje, že decká ;) to len pre čisté svedomie)

Ďalej by som vás chcela požiadať o dodržovanie autorských práv a aby ste bez môjho súhlasu poviedky na tejto stránke nikde neuverejňovali! A ak by bol zo stránkou akýkoľvek problém, prosím napíšte mi to na mail.
Inak prajem všetkým príjemné čítanie a dúfam, že sa tu zabavíte :D

môj mail: white.neko.princess@gmail.com

P.S: Nech mi už chcete zdeliť, spýtať sa, oznámiť čokoľvek čo sa netýka daného článku, píšte, prosím, na "Odkazovač"

Nástenka

Prehľad kapitoloviek:

Náhoda je blbec (originálka, rozpísané)

Osudný zásah (fandom: Naruto, pozastavené- natrvalo, ospravedlňujem sa tým čo to čítali, ale bol to jeden z mojich prvých pokusov a nemám chuť v takej nekvalitnej poviedke s hrozným dejom pokračovať)

Thief (originálka, rozpísané)

Vampire story: Vírus (originálka, pozastavené)

utorok 10. marca 2009

Odkazovač

Ak sa chcete čokoľvek spýtať, niečo mi oznámiť, vytknúť- proste čo Vás napadne, a bližšie sa to netýka konkrétneho článku, píšte sem. Určite odpoviem ;)

18 komentárov:

  1. Tak proč tam nejsou popisy - tu to ještě ide ale potom. Já to tam tak nějak nedokázala nacpat. I přesto mi polovina povídky spíše připomíná osnovu než souvislý text. Ke konci už je to ale o něco lepší. Jinak vím, že je to krátké - co nadělat prostě jsem to tak rozdělila tu povídku. Prvně jsem ji totiž psala jako jednorázovku ale na to je už moc dlouhá - aspoň se mi zdá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aha, k tým opisom ti nemám moc čo povedať iba: chápem, ale čo sa týka toho, že sa Ti to zdalo dlhé...no nvm koľko to malo v worde stránok, ale úprimne najdlhšia moja jednorázovka má sedemnásť strán, takže pre mňa nie je nič (dobre napísané) dosť dlhé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! som si našla ten tvoj koment k mojmu "prosiacemu" článku a som hneď prifrčala -.... som sa potešila lebo som si nevedela či tá ponuka ešte platí )keď baka broskynke trvá 4 roky kým sa spametá) xD... no som každopádne rada, že sa mi o ne budeš starať xD... Z tých starých poviedok by som ťa chcela poprosiť aby si mi opravila ten cyklus novy (najhorší deň m. života) ... a potom už len nové ktoré ti pošlem xd... nechcem ťa otravovať moc so starými bo verím, že sa ešte natrápiš s tými budúcimi.... Ďakujem ... Jop ešte som ti chcela povedať , že sa nemusíš moc krotiť a v pohode možeš zmeniť slová zameniť slovosled odstraniť nevhodné blbinky a tak.... Jednoducho ty možeš zasahovať aj do štylistiky xD.... bo viem ako píšeš a som si istá , že mi tam opravíš všetko ako najlepšie budeš mocť ... a mne sa to bude isto páčiť xd... ok ok ... keby si mala nejaké námietky tak mi napíš .. xD... vlastne aj keby si nemala tak sa mi ozvi xD... hop počítam s tebou ... Arigato za ochotu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za podporu - avšak v jednom bodě selhala - a to hned v tom prvním bodě.

    Já to věděla, Bože to byla scéna... Teď nevím jesi se tomu mám smát anebo brečet. Ale stejnak se mi u zubaře vyřešila jenom polovina problému.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hm... to máš ještě dobrý.

    Já poskakuju a vykřikuju: "Jé to je Boží/kawai!" snad při všem. xD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéjky, chudák. Taky odběry nesnáším a myslím si, že v mojem aktuálním stádiu "histerické přecitlivělé" puberty bych tu situaci taky nedala. Ty bláho... soucítím s tebou... a ještě ktomu tam musíš jít znova... Tak budu ti držet palečky. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mno... mno... až to přepíšu? mě se vůbec totiž nechce xD. Ale tak vím, že to přepsat musím, takže by to mohlo být se štěstím do konce týdne, MOŽNÁ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Apropó jak ti dopadl ten odběr krve?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ses tedy dočkala. Už si můžeš u mně přečíst tu hrůzu co jsem zase ze sebe vyplodila. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oki - jsem ráda, že se ti kapča i celkem líbila - teď už si i myslím, že se máš na co těšit - ten závěr povídky - ten se mi fakticky líbí - ten je prostě good. Ikdyž budeš muset přežít 1 nebo 2 extrémně nudné kapotoly než se dostanu k vytouženému závěru a pak i k dodatku - ten je psaný espres věnovaný pro mojí kámošku (spolužačku z lavice, jež jako první všechno čte - dokonce měla i to privilegium přečíst si to moje podprůměrné yaoi), jež si to vyprosila ten závěr. Říkala, že by to bylo dobrý. A myslím, že se jí to líbilo... no to je jedno.

    Ale jináč - gomen gomen za ty vyškrtnuté "kawai scény" - ale jak vidíš, dle těch vysvětlení jsem to tam fakt zařadit nemohla (no je fakt, že nemohla když ani ta snaha nebyla xD).

    Ale koneckonců jestli bude ten závěr dobrý - to budeš muset posoudit ty a další. Co já vím - mě se to líbit může ale ostatní se shodnou, že to je blaf, takže to, že se mi to líbí - nehraje roli.

    A teď dál - kdy u tebe přibude něco nového? Hm..? mám Haruovský absťák!!! =D =D =D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gomen Haru =D Já jsem ho předtím nemohla najít a nenapadlo mě se kouknout do menu ale teď už vím, kde zhruba je takže ti budu psát tady, pokud nezapomenu (ale slibuju, že se bude snažit nezapomenout)

    Ty vlasy udělat není těžké, jenom si načmáráš zhruba podklad + přidáš si tam pár čar s jinými barvami (pro odlesky atd) a pak už jen pracuješ s rozmazávátkem... to jde samo. Ikdyž... strávila jsem nad tím skoro 2 hodiny xD takž asi ani ne.
    Totiž jsem prvně musela zjistit, jaké nástroje se pro to používají, a původne jsem to chtěla dělat podle nějakého tutoriálu ale nakonec jsem se na také prkotiny vykašlala a dělala to podle sebe. Ale jak říkám, nejtěžší bylo najít a trefit správné nastavení nástrojů (štětce, rozmazávátko, guma).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ICQ mám.... zkus se juknout do mého pravého menu a uvidíš - si začínám myslet, že ti lidi jsou snad slepí xD.

    A jinak GIMP jsem měla ale krátce, asi jen 2 dny (to bylo jak jsem si poprvé stahovala i Photoshop), jsem se na to dívala, zkusila něco udělat ale pak jsem přesídlila na PSko páč je přehlednější, jednodušší a prostě se mi na něm lépe dělalo - nemusela jsem mít otevřených 1000 oken jako u GIMPu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, nechtěla by ses spřátelit? :) Napiš mi na blog.. děkuju :) zatím pa papaja

    http://www.sblog.cz/papricka./

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak jestli bych mohla na ocenko poprosit obrázek ve stylu fantasy .. něco jako ma Glori .. v podobném duchu .. =o) Děkuju, zatím .. 8)
    papaja

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Juj, -kuju za takou akční pochvalu. =D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. prosím prosím, napiš mi na stránky k poslednímu oznámení. týká se to té už rok vyhlášené soutěže. děkuju moc

    kira

    OdpovedaťOdstrániť