...

BLOG JE UŽ LEN PAMIATKOU NA MOJU TVORBU

...

!!!Vitajte!!!

- na mojom blogu. Môžete si tu prečítať moje dielka a bola by som rada keby ste po sebe aj zanechať nejaký ten komentár, pochvalu (ak si zaslúžim) ale aj kritiku, aby som sa mohla stále zlepšovať, hlavne kvôli vám, odvážnym ľudom čo sa odhodlali prečítať si moje výtvory. Už sa na vaše komentíky teším :*

Varovanie: na tomto blogu sa môžete stretnúť so Shonen ai (bližší citový vzťah dvoch mužov), Shoujo ai (bližší citový vzťah dvoch žien) alebo prípadne Yaoi (v podstate shonen ai s erotickými scénami) alebo Yuri -na to sa síce nechystám ale ktovie. Ak vám tento žáner nejakým spôsobom prekáža radšej sa ani nepúšťajte do čítania.

Chcem dôrazne upozorniť, že niektoré poviedky (yaoi, yuri) sú od 18 rokov! (aj tak to nikto nedodržuje, že decká ;) to len pre čisté svedomie)

Ďalej by som vás chcela požiadať o dodržovanie autorských práv a aby ste bez môjho súhlasu poviedky na tejto stránke nikde neuverejňovali! A ak by bol zo stránkou akýkoľvek problém, prosím napíšte mi to na mail.
Inak prajem všetkým príjemné čítanie a dúfam, že sa tu zabavíte :D

môj mail: white.neko.princess@gmail.com

P.S: Nech mi už chcete zdeliť, spýtať sa, oznámiť čokoľvek čo sa netýka daného článku, píšte, prosím, na "Odkazovač"

Nástenka

Prehľad kapitoloviek:

Náhoda je blbec (originálka, rozpísané)

Osudný zásah (fandom: Naruto, pozastavené- natrvalo, ospravedlňujem sa tým čo to čítali, ale bol to jeden z mojich prvých pokusov a nemám chuť v takej nekvalitnej poviedke s hrozným dejom pokračovať)

Thief (originálka, rozpísané)

Vampire story: Vírus (originálka, pozastavené)

piatok 27. marca 2009

Povinne!!

1. Chcem sa ospravedlniť, že veci pribúdajú slimačím (ak nie ešte pomalším) tempom. Hold v poslednej dobe nemám na písanie buď čas, alebo tú správnu náladu... je mi ľúto, ale neviem ako dlho to potrvá. V každom prípade sa ospravedlňujem (gomen, gomen, gomen,...), ale verte, že ja sa snažím!!

2. Tak: ďalej by som sa vás chcela spýtať: Boli by ste radšej, keby tu pribúdali poviedky (hlavne kapitolovky) pravidelnejšie, no jednotlivé diely by boli podstatne kratšie? Alebo sa uspokojíte z menej častými aktualizáciami a dlhšími kapitolami?? Čo sa mňa týka, vyjde to nastejno, ale tu ide o vás ;)

3. A toto je trošíčku ošemetná záležitosť (jak pre koho, ale je možné, že pre vás xD). Na týchto stránkach zatiaľ príliš veľa yaoi/slashu nenájdete. A nejde o to, že by som s tým mala nejaký problém (práve naopak *perv smile*), ale neviem čo všetko si môžem dovoliť, resp. čo všetko ste vi, dámy, páni, ochotní stráviť. Takže rada by som poznala váš názor na BDSM?? (myslím čisto v tej literárnej forme- čo stvárate po nociach ma vážne netrápi) Proste chcem vedieť čo si o poviedkach tohto typu myslíte?? Bavilo by vás to čítať?? Neobviníte ma zo zvrhlosti??...aj keď to by som brala skôr ako kompliment... Asi by sa tu, i tak objavovali len ľahšie prvky, mno uvidíme čo vy na to... (ak napíšete, že vám to nerobí problém, neznamená to, že tu budú poviedky tohto typu pribúdať ako na bežiacom páse, ale... aspoň budem vedieť na čom som- a o to mi ide).

Hádam som vás tou poslednou otázkou príliš nevydesila ^^ nechcem od čítania mojich poviedok nikoho odradiť... ale, ja som sa proste musela spýtať!! Píšte prosím- za každý komentár som, ako vždy, vďačná a každý jeden z nich môže, tento krát, vo veľkom ovplyvniť budúci obsah týchto stránok!!


Menšia ukážka *slint*... len taká very, very lightka ;) ale ten sivo-vlasý je...hmm...ach jaaaj...*zasnený pohľad*...

8 komentárov:

  1. wow... nechápu, že jsem si tohohle článku nevšimla O.o
    takže:
    1) stane se, můžeme jen doufat, že to období brzy pomine...^_-
    2) to záleží na tobě, můžou být i kratší, ale jestli usekneš sex v půlce...(ne, vůbec nevyhrožuju ^_^)
    3) a BDSM? Co na to říct... Dokud si nepřečtu ukázku, nebudu moct posoudit. Takže já říkám... napiš a pak ti řeknu, jestli jo, nebo ne...(ale asi spíš jo XD) ^___^
    ...Sax...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Byla bych pro, kdyby se tady objevovaly kratší díly, ale zato častěji a k dodatku číslo 3 - příliš se ohlížíš na nás, na ostatní. Piš prostě, co tě napadne a co máš ráda, vždyť to musí bavit hlavně Tebe a na kritiku se vy***. Pro mě všechno, co napíšeš, bude božské:), já s tím problém nemám. *love yaoi*

    W.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joo - ten světlovlasý - toš dala bych si. =D

    Jinak co se týče těch povídek - tak ta délka, to záleží na tobě. A pak co se týče těch yaoistických témat - já si myslím už dávno, že seš zvrhlík v tom se nic nezmění - takže to tu zahlť!!! Já budu jen ráda - slint!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě povídky s BDSM nevadí.. ;-)
    kha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo sa tíka tej aktualizácie ja nwm ... xD mne to je v podstate jedno síce by som chcela aby si aktualizovala častejšioe ale zase bvy sa to viac naťahovalo a moja zvedavosť by bola podrobená ťažkej skúške xd... takže nwm a tak mne to rozhodne nevadí .. ale to je podĺa mňa na tebe či by si také chcela písať či nie xd... ale tak nemusíš sa bať žw by som to nečítala by som a furt dokola jak psychopúat xd,..x d tak to je asi všetko čo som chcela teším sa na náhodu to tak dobre skončilo xD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hehe jukni na muj blog mozna je tam neco, co by te i zajimalo.. :)
    kha :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak u mě to je dosti podobné, taky nedokážu udělat rovnou lajnu (ani nevíš jak jsem se při dělaní tohoto obrázku na počítači občas vztekala (a to už nepočítám ty věčné seky), jsem si ho třebas musela i pootočit a postavit na bok, protože jsem ani za boha nemohla tu jednu linii vlasů udělat rovně xD) =D Ale jinak díky za pochválení.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já si myslí, že kratší díly přibývající pravidelně je lepší alternativa (aspoň podle mě).
    A k bodu 3 - já mam yaoi rada a povídky tohoto typu si vždy s chutí přečtu. :)

    OdpovedaťOdstrániť