...

BLOG JE UŽ LEN PAMIATKOU NA MOJU TVORBU

...

!!!Vitajte!!!

- na mojom blogu. Môžete si tu prečítať moje dielka a bola by som rada keby ste po sebe aj zanechať nejaký ten komentár, pochvalu (ak si zaslúžim) ale aj kritiku, aby som sa mohla stále zlepšovať, hlavne kvôli vám, odvážnym ľudom čo sa odhodlali prečítať si moje výtvory. Už sa na vaše komentíky teším :*

Varovanie: na tomto blogu sa môžete stretnúť so Shonen ai (bližší citový vzťah dvoch mužov), Shoujo ai (bližší citový vzťah dvoch žien) alebo prípadne Yaoi (v podstate shonen ai s erotickými scénami) alebo Yuri -na to sa síce nechystám ale ktovie. Ak vám tento žáner nejakým spôsobom prekáža radšej sa ani nepúšťajte do čítania.

Chcem dôrazne upozorniť, že niektoré poviedky (yaoi, yuri) sú od 18 rokov! (aj tak to nikto nedodržuje, že decká ;) to len pre čisté svedomie)

Ďalej by som vás chcela požiadať o dodržovanie autorských práv a aby ste bez môjho súhlasu poviedky na tejto stránke nikde neuverejňovali! A ak by bol zo stránkou akýkoľvek problém, prosím napíšte mi to na mail.
Inak prajem všetkým príjemné čítanie a dúfam, že sa tu zabavíte :D

môj mail: white.neko.princess@gmail.com

P.S: Nech mi už chcete zdeliť, spýtať sa, oznámiť čokoľvek čo sa netýka daného článku, píšte, prosím, na "Odkazovač"

Nástenka

Prehľad kapitoloviek:

Náhoda je blbec (originálka, rozpísané)

Osudný zásah (fandom: Naruto, pozastavené- natrvalo, ospravedlňujem sa tým čo to čítali, ale bol to jeden z mojich prvých pokusov a nemám chuť v takej nekvalitnej poviedke s hrozným dejom pokračovať)

Thief (originálka, rozpísané)

Vampire story: Vírus (originálka, pozastavené)

piatok 10. októbra 2008

Moje diplomíky ^__^

Budem ich sem pridávať vždy keď nejaký dostanem...čo asi nebude tak často xD Proste sa chcem pochváliť, ale sú fakt krásne...veď posúďte sami a inak holky čo ste ich robili ARIGATO


Tak tu sú dva od Kagome/Kurami :)



Ďalší od Broskynky ^_^

...a od Kiry (aby ste vedeli v tej súťaži sme boli štyri a na 3. mieste sme boli dve xD)




...ďalší diplomík od Kiri...s Lawrom ^.^...no nie je krásny?(aj diplomík aj Lawr xD)-Arigato!




Ďalší diplomík pre mňa ^.^ za bleskovku od Aduš




Ták ďaľší nádherný diplomík...z Haarym a (mojim milovaným *w*) Sevom- komu by to nedošlo myslím Severus Snape...od Katty- Arigatou!!


Diplomík od Mekachimeki-chan...mocinky, moc Ti zaň ďakujem!! Je jednoducho sugoi...:D

Tak a tento som dostala od Kha (ako ste iste prečítali xD)...!Gaara! *slintá na klávesnicu*...


Ako si sami môžete prečítať za tretie miesto v poviedkovej súťaži na stránkach Kagome/Kuramy...Arigato, toto som fakt nečakala a keď som to tam zbadala mala som z toho takmer infarkt! (to by ste chceli čo?!) šla som do toho s tým, že niekto musí byť aj posledný a ono to dopadne takto, ale musím povedať, ža ma to fakt teší ^^ ešte raz ďakujem!!


Tak ďalší kawaii diplomík, tento krát od Walentine...:D

...ááá...už dvanásty!! (teda ak som to správne spočítala =_=") od Katty ^^ no nie je krásny! *!!!FMA!!!... slint*

2 komentáre:

  1. neber to třetí místo jako prohru. kdyby mělo bejt po mým, vyhráli byste všechny, každá něčím jiným. každá máte jinej styl a nedá se to pořádně srovnat. to by Maudie musela vyhrát tím, jak to měla uplně jinak, kagome tím, kolik pravdy v tom bylo, ty novým náhledem na věci o kterých píše každej (a taky názorem na komické a krásné věci XD ->tuhle narážku si neber osobně XD) a honey tím, jak krásně to bylo temný.
    taky jsi byla svým způsobem první.... a když už nic, můžešse chlubit tím, že si první od konce XDXDXDXD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. HMMMM-DOBRY BLOG-JE TU ,BITTE AJ NIEčO AKO SPOLUAUTORSTVO ALEBO NIEčO TAKE?-ak hej tak bitte ,napiš na mail-ROZALIA23rose,danke wiedersin

    OdpovedaťOdstrániť